LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

fredag 30. desember 2011

nytt år, nye muligheter, nå skal det trimmes:D

jeg har en stund gått å hatt lyst å trene, ikke bare på cardio der vi er nå, for der er det bare apparater liksom, jeg merket når jeg varpå corebar på videregående at jeg ble så sykt sliten å trimmet mye mer effektivt med en instruktør osv.
så jeg har lyst å gå på sal timer.
da tenker jeg spesielt på corebar da jeg synes det var kjempe gøy.
har å litt lyst å prøve yoga eller pilates om de har det.
de har bosu og krønsj som jeg ikke helt har skjønt hva er. bosu er en halv ball da, så mye vet jeg:D
hehe.
har å vurtert boxing, det virker egentlig ganske morro. så vi får se hva som skjer.
men er iallefall HER jeg har lyst å begynne:D
kjenner flere som har tenkt å begynne der nå fra Jannuar, så da håper jeg på at med flere kjente, at det blir litt dra hjelp på en måte:D
for har virkelig som målnå å få strammet meg opp, vil jo enda ned 10 - 15 kg. men vil å stramme opp, for nå er det slapt over alt. hehe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar