LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 21. juli 2011

2 DAGEN

ja, alt 2 dagen på ketolyse, det går strålende til nå..
er iallefall mett å maten er god:D
eneste er at jeg begynner å kjenne på bivirkningene desverre. hodeverk har vært her mye idag, mulig drukket litt lite? 07 med vann, 06 med vann med fun is te i, å snart 0,5 med cola zero.
er kvalm, vært dårlig i magen, å er litt trøtt. så ja.. håper det går over. å at jeg er viljesterk nok til å holde ut mens det pågår denne karbo absrinensen..

frokost idag var samme som igår:D 3 oste skiver med i dag leverpostei på 2 å philadelpia ost på 1

lunchen var knall god, først hadde jeg 2 oste skiver med philadelpia på, var så sykt sulten.
så lagde jeg meg 2 stekte egg å en halv pakke bacon, hadde rucolla salat å seter rømme til:D

det smakte knall godt. spiste i fem tiden å nå er kl 22.26 å jeg er enda mett.

holder nå på å lage brød. spent på om det blir bra:D
det står nå i ovnen å ser slik ut:D håper det er godt:D det er denne oppskriften, funnet på lavkarbo.no

Lollypops Ketolysegrøvbrød:
3 dl (en boks) Cottage Cheese
7 egg
½ ts salt
100 g kruskakli
100 g sesamfrø
200 g linfrø
1/2 dl matolje
Linfrøene legges i bløt i 2-3 timer. Avrennes godt i sikt. Skyll gjerne frøene i sikta mens du rører rundt for å "vaske bort" litt av guggen. Eventuelt kan du knuse frøene. Det blir like bra.
Ta egg og CC i en bolle, og mos det mes stavmikser, kjøkkenmaskin el.l.
Bland så alle ingrediensene godt, og hell dem i brødform(er).
Brødet hever bittelitt, men ikke mye.
Må stekes leeeenge. Ca to timer på 190 grader. Kanskje tilogmed lenger, litt avhengig av ovnen din.
Når brødet er ferdigstekt må det legges til avkjøling på rist over natten (hele dagen om du steker det på morgenen).
Hvis det ikke får avkjøles luftig/stekes lenge nok blir det lett klissete.
Husk å bruke bakepapir i forma.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar