LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 28. juli 2011

litt om maten denne hytteturen

Jeg har jo vært på hyttetur å lurte fælt på om jeg kom til å klare å leve i ketose på hyttetur..
men det gikk overaskende bra. å med et resultat på - 3,1 kg på en uke så motiverer det til å fortsette:D

idag var jeg på grill å bad fest med svigerfamilien. de hadde salat, saus og ris. jeg hadde med grill ribbe å grille. jeg spiste av salaten å hadde med egen saus. den fjorland bernaise sausen inneholder bare 2,2 gr karb så den er fin. jeg hadde å litt seter rømme. det var knall.
når de andre spiste kake, spiste jeg vann melon og babybell ost:D hehe

men ja, over til hytteturen:D

til middag ene dagen lagde jeg med svinefilet med smør inni stekeovn med godt krydder å fjorland bernaise saus.

som tilbehør lagde jeg blomkål mos. denne dagen ble det blomkål og ost. tok å fille kokte blomkål, moste det, tilsatte smør, fløte og masse revet ost. litt salt og pepper. det ble nam



som en liten lunvh en dag hadde jeg blåbær med fløte. nam nam.


frokost en dag var torunns spesial egg. hardkoker egg, deler egget i to, tar ut plomma, rører sammen plomma med smør, majones, fløte,salt, kan bruke sitronb dråper og tabasko da kalles det djevel egg:D jeg droppet de to siste. å så legger man plomme røren tilbake i de halve eggene:D knall godt:D


lørdags koose maten var taco. kjøttdeig med krydder, salat og rømme. jeg hadde øffer, sånn flæske svor chips til, delte opp i biter å blandet inn i taco salaten:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar