LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

fredag 5. august 2011

en ny dag, det er helg og bryllup står for døren

idag spiste jeg av det nye brødet til frokost. det var god, spekeskinke å majones på, å egg ved siden av. nam nam rett å slett.
kjenner enda på at jeg er endel trøtt, sovnet på soffaen forran tv igår. Espen - mannen kommenterte at jeg så døds trøtt ut, var bleik å greier. hehe.. men det kommer seg nok, må bare ta tiden til hjelp.

i helga skal vi reise vekk, skal bo på farsun resort. skal i bryllup i morra. blir koselig:D
jeg skal ha med meg brødet mitt, så får det bare se dumt ut når vi kommer til frokost på resorten å jeg har med eget brød. hehe.. men slik er det bare:D
å siden jeg skal spise litt karbs imorra så snik veide jeg meg idag bare for morro, trodde ikke det ville vise no forandring egentlig. 105,6 på onsdag liksom.. å 104,6 idag. det var jo ikke vondt:D det vil jo si, kun 2,1 kg igjen til bmi grensa jo:D er sååå gla:D

ellers vil jeg ønske dere en fin helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar