LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 17. august 2011

torunns spesial 1

Nå er det 4 uker siden jeg startet å igår lagde jeg min første hjemmemekka middag. helt egen oppskrift å det ble knall godt.

4 porsjoner fløte kylling:

jeg brukte 3 kylling fileer, for liker godt med kjøtt, å det er o gr karbs i det så:D


150 gr amerikansk blanding, kokes opp


lag sause jevning av 3 dl fløte, en ts solja mel og en dæsj smør, kokes opp


stek kyllingen å krydre med ønsket krydder, jeg krydret med salt, pepper, chilli og persille


ta i 100 gr (1/3 dels boks) med creme fraice og 1 ts cocosa


bland sammen kylling og grønnsaker i en ilfast form


hell sausen over


tilslutt et godt tykt lag med ost, revet selv, for da er det null karbs, de ferdige revet ostene inneholder carbs


inn i ovnen på 200 grader til osten er gyllen. alt er jo varmt fra før så:D ca 10 - 15 minutter


woila, namme namm mat:D

karbo innhold:
150 gr amerikansk blanding 12,75gr
3 dl matfløte 11,7 gr
3 kylling fileeter 0 gr
100 gr creme fraise 2,9 gr
ost, 0 gr

totalt 27,35 gram i hele formen.
delt på 4 porsjoner blir det 6,83 gr pr porsjon



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar