LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

søndag 7. august 2011

helga

reisete på hytte på fredag, spiste taco, uten lefser osv da bare taco salat. var namme nam.

brylluppet var fantastisk. jeg spiste maten jeg fikk, hadde bare 3 små mandel poteter da, tok ikke til mneg mer potet selv om de kom med det. drakk 4 glass hvit vin, 2 kaffe med baylies, men ellers kun 1 kake stykke. så alt i alt var det ikke sååå ille over det jeg egentlig har lov til synes jeg. det var en knall fin dag, brudeparet strålte å det var rørende fra start til slutt, kom endel tårer den dagen.

å så var jeg superflink, jeg turte å holde talen jeg hadde skrevet. det bestemte jeg underveis med toastmaster, om jeg skulle eller ikke. har totalt angst for å snakke forran folk. men det gikk å det var knall morro.

idag har det vært full ketose meny igjen. så håper ikke dagen igår ødla for mye:D
spennende å se til onsdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar