LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

mandag 15. august 2011

LITT YMSE

jeg har veiedag på onsdager å er kjempe spent på onsdagens vekt ja:D
blir spennende å se, ketose stiksene har vært ganske mørke igår å idag, å tror jeg har drukket nok, så håper det er tegn på good fettforbrenning:D
er liksom såå nærme bmi grensa for prøverør, å er egentlig ganske nærme å komme under 100 å. den dagen det skjer, det kommer til å bli helt uvirkelig. har liksom veid 125 en stund.. å nå er jeg på 104,4
bmi målet er 102,5 å tenk, da er det under 3 kg igjen til jeg er under 100, det er syyykt.. å du å jeg gleder meg.

middagen idag var svinefileer med grønnsaker å saus til. det var knall godt. krydrer med hvitløk, chilli, salt og pepper. skikkelig nam nam.

har ikke noe anna å si jeg, en ta vare på dagene som kommer, de står der med åpne armer å er klare for å gi deg det du vil. så grip dagen, grip sjansene å legg viljen til. da får du det som regel til.

2 kommentarer:

  1. Det høres ut som du klarer dette kjempegodt! Spennende å følge deg. Skal juble med deg når du kommer under 100, ikke så lenge til! :D

    SvarSlett
  2. takk, neo forhåpentligvis er det ikke så lenge til..
    blir jo veldig nyskjerrig når du skriver du er ei fra MN,.. hehe

    SvarSlett