LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

mandag 22. august 2011

en utblåsning

jeg er lei av å være 50% i form, jeg er tett i nesa, tung i hue, slapp, kjempe slapp, å heelt tiltaksløs, når skal energien komme tilbake. til onsdag er det 5 uker siden jeg begynte på lavkarbo.jeg føler det går fint, men er lei av å være så slapp hele tiden, huset flyter, det bør støvsuges å vaskes, ryddes å tørkes støv. men jeg finner ikke given, energien eller noe. fy så kjedelig det er.

til torsdag reiser jeg å mannen på mini bryllupsreise, vi fikk i bryllupsgave fra toastmaster å fru:D oslo . kiel med color magic, jeg gleder meg masse. men hva pakker man med seg liksom? hehe

ha en fin uke alle sammen, å send meg gjerne masse energi osv om dere kan:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar