LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

søndag 13. mai 2012

da var det krig igjen

heisann. 
da var nok en helg over. å idag har jeg gått inn i meg selv igjen. krigen er igang igjen, for nå liker jeg ikke tallene på vekta, de svinger for mye. 
tok min mann i hånden idag på at nå er det nok, vi skal så å si kutte ut ris, poteter og slike ting. nå er middagene kjøtt og grønnsaker av div slag. kan lage blomkål mos osv.
frokost skal være knekkebrød. 
skal ikke leve ketogent igjen. men skal droppe mest mulig karbs fra brød, poteter, ris og pasta, men skal likevel spise light majnes, light smør osv, prøve ut det litt. bli flinkere til å bevege meg igjen. glemmer hele tiden denne rockeringen min. nå skal den huskes. 22 mai begynner jeg poå hormoner for prøverør å jeg legger på meg av hormoner. så nå er det skikkelig jobbing for å klare å heller gå nedover en opp når hormonkuren begynner. super spent da. skal ta 3 ganger så mye hormoner pr sprøyte en hva jeg har gjort før. men før det skal hjeg gå på nesespray hormoner i 1 mnd tid. hjeeelp.. 


så nå er det bare å krysse fingrene for at jeg klarer å være sterk igjen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar