LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 3. mai 2012


dere, vi var en uke i krakow, spiste igrunnen ikke så ofte, 2 - 3 måltider pr dag. ikke bra, men med over 30 grader i skyggen å minst 5 timer labbing vær dag så var ikke mat helt i tankene.
drakk litt 3 av dagene å hadde vin til maten når vi var ute å spiste 1 mai.
ellers ikke noe spesielt inntak av mat å drikke. å svært lite godteri igrunnen.
veide 94,8 når jeg dro. å 98,1 idag???
hva i alle dager liksom? greit, fikk mensen idag, men likvel. opp 3,3 kg..på en uke??
å skrev inn i dagboka, gå lett i 240 min å 300 min, for ja, vi var ute på beina fra ca 11 - 20 i strekk før en tur i leilgheten å dusje å skifte for så å ut igjen. bare saltgruvene var jo 3 timer med gåing. så med å skrive opp 240 min å 300 min anna vær dag, pluss 5 timer sykkling en dag, det  var mer en det. vi sykklet nok rundt i 8 timer. men ja. skrev ikke inn så mye, vil ikke skrive for mye liksom. men da på den uka skulle jeg ha forbrendt 7008 kcal.. men likevel gikk jeg opp over 3 kg?
kan det være pga mye vann blir holdt i kroppen når man går så mye?
eller er bare min kropp helt teit? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar