LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 19. september 2012

en utblåsing


har mistet motivasjoen helt. 
Ligger å vipper mellom 97 og 99 hele tiden. gjort det i flere mnd.
Gjør ingenting som tilsier at jeg skal gå ned, spiser mer en jeg burde, snop å. 
Er dritt lei av alt som har med vekt å gjøre. Skal igang med prøverørs medesiner 28 september, å jeg vet at jeg legger på meg av de. Så det er enda mer demotiverende. 
Jeg veide 95 kg med sist prøverør å gikk opp til 99, å målet var å komme nærmest mulig 90 tallet før neste prøverør. å det burde gått.. 9 kg fra juni til nå. men neida. står på 99 idag jeg..
begynt å jobbe som barnehage fotograf, stor trives, mye i bil da. kjører alt fra 30 min til 2 timer en vei pr dag. Det blir frokost, å så blir det å spise niste i bilen på vei hjem. men kan godt gå 6-7 timer mellom de måltidene om jeg har lang kjøring før jeg er fremme der jeg skal jobbe.
Jeg er sykemeldt denne uka da jeg har fått kraftyig betennelse i hofta. super festlig. eller ikke..
Uff,, sorry..
haff..
sorry.. måtte bare blåse ut litt en plass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar