LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 20. november 2012

I am back.. back again..


Heisann alle sammen. 
Da var jeg tilbake igjen. 
Sliter endel med motivasjonen. men nå må jeg.
Har akkurat vært igjennom prøverørs runde nr to å mensen kom likevel. så det blir ingen Juli baby heller.
Jeg begynner å bli stressa å vil ned mer i vekt før neste forsøk. Nå har vi heldigvis egg på frys så slipper  å hente ut egg neste gang.
Men, de har en max bmi grense der borte på 32. å for meg vil det si max 102,5 kg. før første fosøket i Juni var jeg nede i 94,6 kg. i løpet av første forsøk gikk jeg opp til 98, legger så på meg av de hormonene. kom meg ned til 96 før neste forsøk. men nå veier jeg 100.. eller 99,9, men den er innom 100 tallet før den stopper. å jeg er redd. er jo baree 2,5 kg igjen da til de ikke hjelper mer. så nå må jeg skjerpe meg.
jeg eier ikke otivasjon enda. Men jeg bare må.
Så idag begynte jeg dagen med to knekkebrød, å skrev det inn i dagboka. 
Så nå håper jeg at med å tvinge meg selv til å føre dagbok i vektklubb tingen jeg er med i, den viser  nemlig hvor mye kcal jeg har fått i meg.  å bare måtte liksom. så håper jeg at motivasjonen kommer vist jeg ser at vekta går nedover. 

Nå blir det nytt forsøk i Jannuar- Februar en gang. å jeg har driit lyst å veie 90 innen da. det er 10 kg. det er nok et drastisk mål. Men jeg vil ned mest mulig iallefall.
Så håper dere kan sparke meg i ræva, gi meg oppmuntrende ord å hjelp.
klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar