LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 10. april 2013

litt gøy

Ny veiedag.
88,7 kg
det vil si ned 1,3 siden sist onsdag :D hurra !!
det som er litt gøy å tenke på nå er at det er 36,3 kg siden mitt største.
Det er bare 3,7 kg til så er jeg på toppen av mitt HOVEDMÅL
for mitt hovedmål, som jeg følte var så langt fremme å helt urealistisk var å komme ned til en plass mellom 80 å 85. nå er det bare 3,7 kg til jeg er på 85!!
DET ER SYKT DET!!!!
jeg gikk jo litt opp igjen i slutten av året som var. så 2 jannuar veide jeg 101,1
Så 88,7 idag er ikke galt :D 12,4 kg på 14 uker er jo 0.88 kg pr uke :D Jeg er forsnøyd med det :D
nå er jo målet mitt 80, ikke 85, å gjerne 79 liksom :D
hehe. Men likevel..
TENK DA!!
dette er litt gøy.. hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar