LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

mandag 22. april 2013

ny uke nye muligheter

Jeg begynner med noe nytt nå.
Er lei av lavkarbo, lei av å bli gørr sliten om jeg trener fordi kroppen ikke har nok karbohydrater.
nå skal jeg henge meg på med min mann.
Han lever etter den normale eldgamle greia med at for å ned i vekt m¨å man forbrenne mer kcal en man spiser.
så da er jo alt lov, men i begrenset intak.
jeg skal begynne å trene på treningsenteret der han trener. si opp der jeg er.
for det er jo nesten 100 kr billigere i mnd. pluss at det er lettere å komme meg ned på trening når han likevel skal ned.
så nå har jeg funnet ut at min basal forbrenning er på 1740 ca. altså jeg forbrenner 1740 kcal med å ligge stille hele dagen.
nå har jeg restartet programmet på vektklubb.
la inn dagens vekt på 91,5 kg.
å skal nå da spise 1751 kcal pr dag. det er det jeg skal ligge på for å gå ned ca 0,5 kg pr uke. men skal jo da å trene i tilegg.
så da blir det spennende å se hva som skjer fremmover.
håper jeg blir flink til å trene å. for trenger å strammes opp både her å der kan man si.
hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar