LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 1. januar 2014

01.01.2014 ny staty. nytt år. nye muligheter

Så.. nå er vi kommet inn i et nytt år.
jeg har hatt noen tunge å slitne mnd.. å motvasjonen har vært borte.
jeg veide meg idag å tårene trillet.. 100.3 kg..
FAEN.. bokstavlig å store bokstaver å stygge ord. men det er slik jeg føler..
pokker..
men.. både meg å mannen har en plan.
nå håper jeg den funker.
vi begynner ikke 1 jannuar. men 6 siden vi har litt planer denne helga osv.
Men fra 6 jannuar så er det godtestopp frem til sommeren.
kun lov med svært spesielle anledninger. bursdag eller bryllup å slike selskapeligheter.
vi skal kun drikke brus i helgene.
gå mer turer. spise sunnere å mindre.
lage mindre m at generelt. å sunnere mat.
vi vil begge ned i vekt. så da håper jeg virkelig at det blir lettere å finne å holde motivasjonen.
Så lenge vi skal dette begge to.
send meg all motivasjon å styrke som dere har til overs.
for dette vil jeg virkelig klare.
å jeg vet jo for pokker at jeg kan. har jo klart å komme ned i 91 helt fra 125..
så da skal jeg klare det videre.
jeg skal..
så folk.. ikke server meg godteri å chips osv. ikke spørr om jeg vil ha.
si nei vist jeg spørr om å få å minn meg på at det er dette jeg vil.
vi skal igang med prøverør nå i jannuar. å grensa for at vi får det er jo på 102,5 kg for min del.. jeg er skummelt nær den..
å jeg vil jo være lengst mulig unna den jo..
så nå får jeg bare finne den samme motivasjoinen som jeg hadde sist. klarte 35 kg ned med den motivasjonen.. så nå skal jeg søren meg klare 21 kg dette året.
det er målet mitt.. hehe.. 21 kg da vil jeg veie 79,3 kg.. det hadde jo vært helt sykt å klare under 80.. eneste grunnen til at jeg skal gå med på å ikke klare det målet er vist jeg faktisk blir gravid.. så skal jeg godta at det ikke går. men ellers.. innen 31 des 14 så har jeg en drøm om 20 kg ned.. det kan bli mye da jeg har jo brukt 3 år på mine 35 kg ned..
men det er lov å sette seg litt store mål. å 20 kg på et år er egentlig ikke urealistisk. det er 1,66 kg i mnd, eller 0,38 kg i uka liksom..
det er jo mulig.. men.. ja.. jeg har lyst.. så får vi håpe jeg finner motivasjonen å sparkene i ræva nå da.
lykke til til meg selv..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar