LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

mandag 6. januar 2014

da er jeg igang

Sitter h er å prøver å drikke en liter vann med salt i. har hatt for lite salt i. å det er jo greit. for vannet smaker ikke salt. hehe..
men.. du så vanskelig å drikke en hel liter.. er oppe i 0,5 til nå liksom.. har like mye igjen jo..
jeg pleier kanskje å drikke 1 liter veske totalt i løpet av en dag jeg.. vet.. jeg drikker alt for lite.. men dette er jo helt ufattelig.. hehe.. men skal klare det.
kjenner meg litt sulten. så den siste halv literen tar nok knekken på det. hehe
glemte å veie meg idag. men veide jo 100,3 på søndag.. så vi tipper det samme.
faktisk veide jeg 101,4på fredagen.. så ja..
nå er første mål å¨under 100.. det skal gå til imorra det. hehe..
spent på hvor ofte jeg må på do. enda mer spent på de metformin pillene jeg tar. pleier å ta de til mat. ellers slår magen seg litt vrang. men i denne detox kuren skal man drikke avførings te egentlig.. så det dropper jeg bare. for jeg har "drite" pillene mine.. hehe..
har hatt for lite sitron å kayannepepper i de to andre ferdig blandede drikkene mine å. så må gå å ta i mer nå etterpå.
blir spennende dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar