LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

mandag 31. desember 2012

på an IGJEN

Nå har jeg sakt det så mange ganger at jeg nesten ikke tror meg selv lenger.
Men nå skal jeg.. 3 jsnnuar skal jeg begynne, skal i ketose.
har valgt 3 jannuar fordi da får jeg handlet inn endel 2 jannuar så jeg har ting i hus. skal lage meg pannekaker til frokost å ha endel egg, å bare virkelig gå inn for det. å denne gangen håper jeg at jeg får det til. er blitt ,med i flere forum, som skal hjelpe meg å motivere. spesielt ei jentegruppe jeg har vært med i i mange år har laget en egen side der vi skal hjelpe hverandre, motivere, rose, sparke i ræva osv. så jeg har forventninger til å bli sparka i ræva om jeg blir slakk.
Pluss, jeg har gjort en treningsavtale med ei vennie. minimun 2 ganger i uka skal vi bevege oss. entem i form av labbeturer ute eller inne på treningesenteret, eller hjemme hos en av oss. men iallefall trene sammen.
å jeg håper når været bedrer seg å da spesielt føre på veiene at vi skal begynne å gå turer ute. for det savner jeg. de gode turene uansett vær, det er jo så digg.
så nå, denne gangen, siden jeg ikke er alene, så håper jeg at jeg skall klare det.
jeg skal veie meg morraen den 3 jannuar, å skarive vekta inn her. svart på hvitt.. skummelt. for den er stege.
å så skal jeg ha fredager som veiedag etter det. så da skal det komme en oppdatering vær fredag.
håper dere her å vil være med å støtte meg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar