LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 1. januar 2013

1 Jannuar

nytt år nye muligheter.
Nå er 2013 her.
Året der jeg skal se filmen 2012 å le av den.
Året der jeg virkelig håper jeg får en spire i magen.
Året der jeg skal uty i praksis hos en fotograf
Året der jeg skal  prøve å få mer kunder til studioet mitt
Året der bestevenninne mi skal ha baby
Året der jeg å ei god venninne skal begynne å trene å gå turer igjen sammen
Året der jeg skal jobbe med vekta å prøve å komme mer ned.

nyttårs raketter fra gårsdagens kjempe koselige feiring. 

som man ser, dette er et år med spennende nye muligheter.
Håper jeg kan klare å ta imot mulighetene, at det funker,
jeg vil jobbe med kroppen min, den blir bare verre å verre jo mer jeg sitter stille. så nå skal det beveges igjen. Har avtalt med venninna mi. minimum 2 dager i uka med bevegelse. fra 2 januar skal jeg i ketose i en liten periode for å kick starte vekt reduksjonen, det er iallefall håpet. er jo ikke sikkert det funker.
Men nå jobber jeg med motivasjonen. imorra skal jeg ut å handle inn masse varer så jeg har ting hjemme til å leve ketise. skal nok kjøpe no fleskesvor som jeg kan ha som nød snax om jeg får helt hetta.
skal lage meg pannekaker og bacon til frokost. kanskje jeg skal prøve å lage litt ekstra store porsjoner av ting, slik at det bare er å varme eller finne frem når jeg blir sulten.
Jeg begynner endelig å glede meg. så det tyar jeg som et tegn på at motivasjonen bygger seg opp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar