LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 7. mars 2012

bestemt meg


har gått lenge å tenkt. å er så dritt lei av at vekta så å si står stille.. den er mellom 96 - 98 hele tiden å har vært det leenge. i september 2011 var jeg nede i 98,3, så.. ja.. dette er jeg lei av.
så har bestemt meg for at jeg gir det frem til september. altså ut august. vist jeg ikke er gravid innen da, noe jeg selvsakt håper jeg er da. men vist ikke jeg er gravid å da ikke veier rundt 90 kg. så skal jeg hive meg ned i ketose igjen. til jeg da er under 90 kg.
selvfølgelig skal jeg begynne å tenke nå mens jeg sitter her å skriver at kanskje det er lurt å hive seg i ketose nå? nå som jeg skal til med nytt program med prøving, siden det er så bra for kroppen min med lite karbs. men, jeg trener endel nå, å jeg liker å kunne spise alt, så nei.. jeg gir det til september.
JEG KAN JO PRØVE Å VÆRE FLINKERE TIL Å HOLDE MEG TIL EN POTET TIL MIDDAG, det er jo ikke ketogent, men det er jo lurt det:D å så må jeg skjerpe meg på det med mat. var så flink en periode å spiste kun en porsjon. nå tar jeg gjerne til meg litt mer.. for det er så godt.. men nei.. nå er det over.. fra nå så er det max kontroll på inntak:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar