LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

mandag 11. mai 2015

  • jau.. hurra eller no.. veiedag. fikk mld av vennina mi. ned 1,8 kg denne uka.. jeg blir spent å går på vekta.. joda opp 0.7.. er det mulig.. jeg velger å tro at det skylles at jeg er lemster etter trening igår. å at jeg venter mensen.. da vet jeg at jeg veier meg.
    Jeg hadde trodd oppgang ville drepe motivasjonen min. men nei.. Det å se at vennina mi gikk ned nesten 2 kg.. å jeg opp.. det ga meg boksehansker det.. nå skal jeg ned.. jeg skal så pokker meg ned..
    Det blir ikke no kake i burssdagen til torsdag nei.. å det blir mer trimm håper jeg..
    nå skal jeg opperere kneet til fredag. fant jeg ut igår. så det hjelper jo ikke så mye.. å så er det fest 16 mai å så er det jo 17 mai.. men det driter jeg i.. jeg skal ned nå..
    så ja.. det er krig..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar