LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 12. mai 2015

Stolt

For første gang ever har jeg gått tur helt alene. Ca 5 km vil jeg tro. Iallefall. Run keeperen sluttet å spore når jeg var med trappa der Espen fridde ca. Så jaja.. tur alene. Musikk på Ørene å det føltes herlig. Er igrunnen stolt jeg nå.
jeg kom meg ut alene, jeg gikk alene å det var digg. det var herlig. gikk å små danset av å til å sang noen strofer her å der. å bare gliste. jeg digget det. dette ga mer smak. å jeg har satt som mål å prøve å få det til 3 ganger pr uke.
Nå skal jo kneet oppereres til fredag. å imorra er det 4 timer  linedance som skal unna. så omjeg får til 2 ganger til denne uka spørs.. men så fort kneet er ok igjen så skal jeg ut igjen.
mulig jeg legger inn en liten tur imorra på dagen. men må orke dans på kvelden. så blir ikke samme løypa som idag.
 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar