LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

mandag 4. mai 2015

enda en gang prøver jeg

Jeg er så lei av å gå opp. sakte  men snikkert sniker  kg seg på.
jeg veide idag 102.7 kg
det er opp 12,7 siden jeg var  nede på 90.. det er ikke gøy..
jeg vil jo ned til 80 liksom.
nå har jeg avtale med ei vennine da. vi tar en uke av gangen å gir hverandre mål pr uke. denne uka er målet 3 turer før fredag er omme. igår gikk jeg å mannen 3 km tur. så det er jo noe.
jeg er medlem på Vektklubb å skriver dagbok der. kan spise 1820 kcal pr dag.
å målet er ned 22 kg på 40 uker.
jeg må sette et mål i VK. men mitt  personlige mål er å ikke ha noe dato på når jeg skal veie 80.. men håpe på å klare det en dag.
Nå i første omgang vil jeg ned mest mulig under 100 før neste runde med prøverør. det ble avbrutt  denne ganga. drit kjipt. legger på meg av medesinene  å alt. å så neida.. ikke noe..
men nå har  jeg frem til ca aug før neste utak. medesinstart i juni - juli da. men kan jo bevege meg å spise sundt selv på medesiner da. hehe..
en uke av gangen er planen. så håper jeg det går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar