LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 17. juli 2012

Dag 2 på lavkarbo går mot slutten

Å det går kjempe greit.
Er så gla for at motivasjonen er oppe igjen. jeg er ikke sulten.
Jeg spiser mine hjemmelagde knekkebrød som mannen å skrøyt av til å med.
Å så hadde vi indrefile av svin til middag med grønnsaker og peppersaus.
Det var kjempe nam nam.
Mannen spiser samme middag som meg. så det er jo fantastisk.
Ikveld har jeg kokt egg, for skal ha med som niste imorra sammen med knekkebrød å vann, å noe pepsi kanskje. Å skal kose oss. Skal til Lindesnes fyr med svigermor.
Det er så utrolig lenge siden jeg har sett henne nå. Kan liksom nesten ikke huske når vi sist traff hverandre. Det er nok ikke siden før mai iallefall. Så gleder meg masse.
Blir nok ikke lenge til jeg legger meg tror jeg. Ikveld skal jeg tisse på sånn ketose stick,m tror ikke jeg er nede i ketose enda. men morro å sjekke likevel.
Tror jeg skal finne frem rockeringen litt nå før jeg skal legge meg. Det kan jo bli spennende om jeg husker de kunstene.
ha en fin fin kveld videre folkens.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar