LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

søndag 22. juli 2012

en uke er gått ca

idag er det søndag. imorra er det da en uke siden jeg veide meg å startet på nytt. har gått bra til nå:D
skal veie meg imorra å er spent.
nå sitter jeg å spiser en bacon suppe ala torunn.
Måtte ha noe mat, varm mat, det er liksom middagen min idag. Mannen er ikke hjemme fra sykkeltur enda.
stekte en liten pakke bacon i biter, tok ca 0,8dl med fløte å 0,2 dl vann i en gryte, kokte opp, tilsatte masse graddost som smeltet, litt piddi krydder, stekte to små cherry tomater i biter, helste det over i sausen.
å helte sausen over bacon. måtte ha i litt johannesbrødkjernemel for å tykkne litt.
Feit som fy, men godt. å ingen karbs.
Til nå har jeg levd litt lite kabs å lite fett. Men det gjør jo ikke noe med fett i denne kuren, så da ble det litt fett idag for å få i seg noe mat å spise opp litt rester. det smakte godt altså:D

ellers idaghar jeg fått gjort masse.
Ryddet, vasket tøy, oppvask, hengt opp tøy, tatt å brettet tøy, støvsugd, ryddet, å rocket med rockering.
Nå skal jeg spise denne bacon suppe middagen min å så er det dusjen. slappe av å hente mannen ca kl 22.

kjempe spent på vekt imorra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar