LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

mandag 9. juli 2012

Im baaaack

Da er det en uke til jeg skal inn igjen her å bli meget aktiv håper jeg.
Vi har akkurat vært igjennom et prøverørs forsøk som ente i mensen. Så det ble liksom ikke noe. Selv føler jeg at jeg mistet babyen vår for de satt jo inn et embryo, jeg var jo gravid, men det festet seg ikke..
Nå blir det nytt forsøk i oktober. Men frem til da skal jeg fokusere på å ned i vekt igjen.
La på meg 4 kg på dette forsøket. Hormonene jeg tar gjør at jeg legger på meg. Det er kjedelig.
Så fra mandag av skal jeg begynne på nytt.
Da får jeg noen mnd på meg til å prøve å komme meg endel nedover. Jo mer normal BMI jeg har, jo større sjanse for å lykkes sies det. Så da får vi prøve på det.
Først synes jeg det var forferdelig at ikke neste forsøk ble før i oktober, men så har jeg fått tenkt litt. Å nå er ikke tanken så ille.
Jeg får tid til å komme meg litt mer ned i vekt før neste forsøk.

Om en uke skal jeg hive meg på lavkarbo igjen. Skal prøve på ketolyse i noen uker. å så bare generell lavkarbo etter det. å Mannen er til å med med på det. Han vil ikke i ketose da, for han må ha noe karbs pga en veldig aktiv jobb. Men vi skal kutte ut endel stivelse osv. Jeg skal bake lavkarbs knekkebrød, vi skal ikke ha ris og poteter osv til middagene,
jeg skal jo kutte ut alt i ned i ketose, men mannen skal spise vanlige knekkevbrød på jobb å han kan ha litt melk osv. Noe karbs må han ha pga jobben. Men ellers så blir det nok bra ja. Har jo klart 30 kg til nå. Men så gikk jeg opp igjen da. var nede i 94,6 å nå er jeg 98 (,4,5,8,2) hehe. ja lit ymse liksom.
men til mandag skal jeg veie meg. å da skal jeg føre det opp som start vekt. tenker å ta cm mål å da.
Kommer ikke itl å sammenligne med tidligere mål tror jeg. Dette blir en ny start.
Men seff, vil jo se på totalen likevel. sånn med cm mål å kg etter vært.
er så gla for at mannen å vil ned i vekt nå. Da blir det kanskje lettere å få det til.
så ja,  Om en uke, da begynner jeg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar