LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

mandag 16. juli 2012

Dagen er igang

Ikke en veldig morro overaskelse på vekta idag.
Viste jo jeg hadde gått opp iallefall 4 kg.
Men det var vist litt mer.
Veide 99,8 idag tidlig. fra 94,6 som var min rekord er jo det opp 5,2 kg.
Men hva gjør man ikke for å prøve å bli gravid? Jeg legger på meg endel av alle de hormonene. Men nå er det hormon fri iallefall til september. så da får jeg gjøre det kan jeg.
Heldigviser jeg  under 100, men nå skal det jobbes. målet er å ned til 90 før neste forsøk.
det vil jeg få til.
Begynte dagen ikke helt ketose vennlig da. hadde et wasa husmand knekkebrød.
Med ost på.
Har nå satt lavkarbs knekkebrød i ovnen. så om en ca 40 miun har jeg mat:D
jeg skal ikke spise egg å bacon, stekt, kokt, djevel egg osv vær dag til frokost denne ganga. Jeg er enda litt små lei av egg nemlig. Så da baker vi knekkebrød å kan spise det med ost å nam nam på.

jeg er iallefall klar for å ta i et tak nå. å håper virkelig at motivasjonen holder nå.
Nå er det jo mer svart på hvitt hva jeg kan spise å ikke, å da gikk det jo greit sist.
så da satser vi på det nå å.

tar cm mål å nå jeg.

Mine mål 16.07.2012 restart:

vekt: 99,8 kg

rumpe:   114 cm
over navle: 112 cm
midje:    91 cm
pupper:  108 cm

wrææl, det er opp endel cm fra sist.
Men nå er det krig:D

1 kommentar:

  1. Masse lykke til. Du kan klare en del kg med god innsats frem til september :)

    SvarSlett