LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 28. juli 2012

ny uke er over


Denne uka har å gått fort. det har gått veldig greit å jeg synes jeg er flink. står imot godteri å alt. 
idag har jeg vært flink. vi har vært i 80 års dag. først var det middags buffet. jeg tok kjøtt å grønnsaker å saus. ikke noe ris eller poteter. de hadde gele, sjokolade pudding å is til desert. jeg tok ikke noe. 
så var det kaffe å kaker. jeg pisket krem av fløte å sånn kunstig sukker man kan bruke på lavkarbo. å så hadde jeg bær til. de andre spiste kaker. jeg tok to små flis av en rømmekake som er så sykt god. men holdt meg unna alt anna. synes jeg er flink jeg.
imorra skal jeg veie meg. har egentlig veiedag på mandager. men jeg er borte på mandag. så da veier jeg imorra. håper virkelig på nedgang nå å. jeg er jo så flink så fortjener det. hadde jo nedgang på 3,1 kg første uka. håper på litt iallefall nå. veide 96,7 på mandag. så håper iallefall å se 95 tallet.
kjempe spent. 
ha en fin helg videre 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar