LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

mandag 7. januar 2013

back again

Da var det mandag. ny uke nye muligheter. idag spiste jeg en fiskekake til frokost som jeg hadde liggende.
med litt ost og majones til. hehe.
har vært å handlet inn 4 lavkarbo brød idag å så tråla jeg butikken. måtte bevise for meg selv at ikke alt må lages fra bunnen, det finnes enkle løsninger selv til lavkarbo kost.
så jeg fant både grønnsakssuppe pose, kremet blomkål suppe, sodd, wow og kylling. name namme middager dette. å nå med lavkarbo brød i hus, så er ikke frokost å lunch osv mo stress lenger, nå er det jo som vanlig liksom :D å du, jeg er mer motivert nå en på lenge. nå skal både kroppen min slankes, og pengebruken vår. nå er det på tide å ta oss sammen å prøve å spare. har mye å bruke penger på vi fremover  så vi trenger å spare. vi har medisiner til prøverør som må hentes, men det blir nok litt utsatt, pga MR som venter på meg. men.. jeg skal prøve å se positivt på det.. jeg får lenger tid til å komme meg ned i vekt før neste forsøk. så vi satser på at det er bra :D
så nå skal jeg prøve å få beveget meg litt mer å litt oftere. å vente på henvisning til MR, spise lavkarbo, å rett å slett prøve å fokusere på at det er ikke sikkert armen er ødelagt for alltid. vent til det er bevist med å ta sorgene..
det var litt om meg. til onsdag er det veie dag. spent
har ikke tro  på noe særlig nedgang, da jeg ga meg selv lov til å drite i diett i helga, bare få lov å døyve nyheten ang armen. så har spist chips, dipp, pizza, drukket alkohol osv osv. men men.. vi får jo se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar