LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

fredag 4. januar 2013

blæææærk

huff. var hos legen idag. har en skulder som plutselig har stivnet. 3
å fikk ganske dårlige nyheter. legen ringte oprtoped å revmatolog mens jeg var der. for hun skjønte ingenting. tenkte først på frosen sholder, men da ville jeg hatt vondt. jeg har bare en stiv skulder kan løfte den 45 grader max. å nesten ingen krefter i den. 
Nå skal jeg på ultralyd og MR, men det de er redd for å tror det er, er at siden jeg har et syndrom som heter elher danlos, som går på bindevev osv, så er det en ssen som er blitt helt slitt ned å faktisk røke, å vist det er slik, så kan det ikke oppereres. da går jeg et liv i møte med denne armen slik. uten å kunne gjøre noe. 
Å jeg som har startet opp som fotograf.. å ikke kan jeg løfte kamera høyt nok engang :(
kjenner at jeg denne helga skal drite i lavkarbo å bare døyve denne nyheten å håpe å be om at det ikke er det de tror...  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar