LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 3. januar 2013

dag 2

Da er jeg til på dag to. har ikke de  beste starten sånn fysisk.
Men psykisk så er jeg sta å klarer meg :D
jeg fikk dårlig mage å det kom både opp å ned igår. ikke greit. idag å er jeg kvalm å uggen.
Tror nok det er fordi jeg i hele romjula glemte å ta Metformin, de dia medisinene jeg tar for insulinresistensen min.
så siden jeg har glemt å ta de å så bare hopper på samme dose som før, så blir jeg dårlig i magen. så vi satser på det er de å at jeg i løpet av kort tid (fortest mulig helst) blir bedre igjen.
For det er slitsomt.
Husker sist i ketose så sleit jeg med hodeverk i nesten 4 uker. håper jeg slipper det denne ganga.
jeg kjenner jeg er slapp. kroppen er ikke vant til å ikke få karbs nei. men men.. snik veide idag, bare for morro å det hjelper :D det går nedover :D etter bare en dag, så det er jo bra. (kan komme av oppkast å diare å kanskje? hehe)

en skryteting. før jeg ble dårlig igår var jeg å mannen ute en time på skitur :D det var slitsomt men koselig. fint vær å greier. men jeg ble sykt sliten, kjente liksom da at jeg begynte å bli uggen, svimlet osv. så i ettertid siden jeg faktisk ble dårlig skjønner jeg jo at jeg var ekstra sliten på tur.
her er et skrytebildde av meg å min kjære på skituren :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar