LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 15. januar 2013

funnet en treningsform?

Tror jeg har funnet en treningsform jeg liker nå. å gå på mølle. jeg går med merete som regel. Men igår gikk jeg alene, mens mannen trenet manualer. da hadde jeg musikk på øret å gikk etter tempo på musikken. hadde tre små korte joggeturer, ellers gikk jeg ganske bratt endel av tiden. ble 45 min igår. idag skal jeg nok gå en time tenker jeg.
forige uke gikk jeg en time på tirsdag å en time på fredag.
så håper dette er noe jeg kan få til å holde på. for det er da noe.
så da satser vi på at jeg kan gå med litt sprekere, gå meg litt slankere å gå meg til bedre kondis.
etter vært håper jeg på å kunne jogge litt lenger av gangen en nå. men 30 sekund jogging er bedre en ingenting. hehe..  så uansett hvor lenge jeg jogger pr gang, så er det hjelp i det å.

1 kommentar:

  1. Det samme her...kan gå lenge på mølla, jogge 3x1min er nok foreløpig! Men det blir lenger etterhvert veit du :-)
    Og ja, det er mulig å gå seg slank så lenge kostholdet er med :-)
    Lykke til!

    SvarSlett