LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 20. juli 2011

det er Onsdag

OPPSTARTEN.
idag skal jeg starte på dette nye livet. er spent, gleder meg men gruer meg på samme tid. det kommer til å bli noen store utfordringer i starten. som hyttetur til helga. men jeg får bake meg et brød jeg kan ta med meg å spise på felles frokostene osv.
å så får jeg kjøpe med noen grønnsaker å spise kjøtt å grønnsaker, burde jo gå det. kanskje til å med søke nettet etter en saus som kan lages å oppbevares noen dager, så jeg bare kan varme opp til middagene:D alt kan gå..
har kjøpt bacon gull å cola zero til å kose meg med på hyttetur som nam nam. så får vi bare håpe jeg klarer det.
er jeg sta nok så bør det jo gå.. for vær gang jeg får lyst å ta en sjokolade bit, en pomes frites eller slike ting, så får jeg bare si til meg selv: vil du ha den sjokoladen, eller vil du ha baby?? da er svaret enkelt asså.. hehe..
så får bare håpe viljen er så sterk når det kommer til stykke da.
for jeg vil såå gjerne ha en liten baby.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar