LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 20. juli 2011

første dagen

jau.. idag var min første dag på lav karbo å det har gått knakende bra egentlig:D ikke vært no sulten, kjesken, satt med bacon svog å en sjokolade forran meg, men fristet ikke å åpne:D gubben spiste peanøtter å sjokolade i kveld, men fristet ikke:Dhehe

frokost:
dere vetr de kavli skivene som er pålegg? ikke tubeost, men skinkeost i skiver? to slike i mirkeoen i ca 2 min så de blåser seg litt opp å blir litt stive. det brukte jeg som "brød" idag. tok smør, å gulost på, å en agurk skive:D drakk vann. knall godt faktisk.

lunch:

da tok jeg egg, salt, hvitløkskrydderå fløte å pisket sammen, tok i muffins former, litt under hallve fylte jeg, tok så i frosne grønnsaker å noe kjøttdeig rester fra tacoen igår. hadde litt revet ost på toppen. ca 20 min i stekeovn. lagde 12 stk:D spiste 3 stik til lunch sammen med litt rucola salat og seter rømme. la de 9 andre i frysen i porsjoner på 3, for de holdt med 3 stk:D


middag:
idag var svinesnitsel - bar file liksom. stekt i smør, brukte så krafta, tilsatte litt vann, over i en gryte, tok i fløte å div krydder. lagde å stuing av blomkål, litt smør, fløte og fetaost.
kokte å litt grønnsaker til.
det var igrunnen ganske så godt.
minuset her var at sausen var veldig tynn. må undersøke om det ernoe jeg kan bruke for å tykkne sausen litt.

1 kommentar:

  1. Bruk johannesbrødkjernemel som "tykningsmiddel" i sausen :) fritt for karbohydrater!
    Men det har du kanskje funnet ut allerede ;)

    SvarSlett