LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

fredag 22. juli 2011

spennende

Heisann lesere:D
håper jeg har noen lesere da:D hehe

igår kveld tisset jeg på sånn stick som skal slå ut når man er kommet i ketose. den slo ut kraftig. så det var morro. når den er så mørk som den var da så er det tegn på at jeg har drukket for lite, så da prøver jeg å drikke mer idag. å se om det hjelper til kvelden:D

spist det bakte brødet til frokost idag, det var helt ok i smak, så det funker:D
digg å kunne ha noe brød liksom:D

idag reiser jeg på hyttetur, det blir nok en utfordring, blir borte til onsdag mest sansylig. så da blir det ikke noe blogging. men skal se om jeg kan få tatt litt bilder osv av maten jeg lager å oppdatere godt når jeg kommer tilbake fra hyttetur.

det var så gøy at jeg alt er i ketose, så det motiverer til å fortsette liksom:D skal ha med bacon svor, bacon gull og litt mørk sjokolade som snax på hyttetur.
skal ha med brødet, å div pålegg, vi skal ha taco en kveld, å det funker jo fint bare droppe levsa:D

ellers blir det nok endel kjøtt mat, skal kjøpe med meg ferdig saus som jeg er blitt anbefalt, som inneholder lite karbo. så skal jeg ha med blomkål å lage blomkål mos ting:D hehe
ellers ha noe anna grønnsaker her å der:D

så da tjuner jeg ut herfra i noen dager. men kommer sterkt tilbake når jeg kommer hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar