LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

mandag 18. juli 2011

det nærmer seg oppstart

Idag er det Mandag. jeg veide meg idag, men får ikke startet på lavkarbo før til onsdag tror jeg. får har ikke fått inn penger idag, så da kommer de imorra. å da må jeg jo få handlet inn ting å tang. å før jeg går på butikk må jeg jo ha frokost. så derfor starter jeg heller opp onsdag morra tenker jeg.


legger med noen bilder av den nedgangen jeg har klart til nå. fra juni 2010 å til jannuar 2011 var det ned 15 kg. etter dette har det bare desverre stangert.. varierer opp å ned 2 - 4 kg. har vært nede i en vekt nedganmg på 18,5 kg, men er nå oppe igjen i 16,5 kg ned, har altså gått opp igjen 2 kg fra det minste jeg var på. å det er utrolig kjedelig. derfor jeg vil prøve noe nytt.

merker det skal bli litt hardt i starten. for skal på hyttetur til helga. hvordan skal jeg klare det der? men jeg tror det skal gå. skal bake et lav karbo brød å ha med meg. skal ha med meg cola zero, en type sjokolade med meget lite karb, å bacon gull som snax. kanskje jeg til å med baker med en kake eller noe. hvem vet.
å skal det grilles eller no, så får jeg grille kjøtt og grønnsaker:D kanskje jeg skal se om det går ann å forhondslage en saus å som jeg kan ha med meg å bare varme opp til meg selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar