LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 28. juli 2011

mer mat

fikk ikke lagt inn flere bilder på forige innlegg av en bisarr grunn så da ble det bare ett innlegg til:D



en typisk frokost. stekt egg og bacon:D ikke noe mer hokkus pokkus en det:D



en kveld på hytta ble jeg kjesken.. da ble det litt spekemat og seter rømme:D det er sååå godt:D



en anna kveld på hytta fikk jeg så lyst på noe søtt, var helt ille. men så hadde jeg ikke alverdens med ting på hytta så fikk ikke bakt noe å ikke kan jeg kjøpe meg en is liksom. så da fant jeg krem og sjokolade i skapene:D


jeg tok krem i en liten skål og raspet sjokoladen over:D det var knall godt, mektig å herlig:D var såå fornøyd etterpå:D



må bare legge med dagens grillmat, selv om de andre hadde ris til så synes jeg maten var knall god jeg:D

2 kommentarer:

  1. Hei :) fant bloggen din i et forum på vektklubb, kjempegøy å følge med på all den gode maten du ordner med :) super motivasjon! Og gratulerer med vekttapet! Det er jo bare knall bra :D

    SvarSlett
  2. takk for det:D er ganske mye enkel mat til nå da, men tenker jeg skal få bakt meg noe etter vært:D mye spennende snax, kaker, mat og slikt innen ketolyse, så det blir spennende fremmover.

    SvarSlett