LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

fredag 10. februar 2012

cm mål igjen

vektklubb.no forteller meg at det er måle midje tid igjen.
å da måler jo jeg litt flere plasser..
så here it goes..

cm mål:

midje - 86 cm + 2 cm siden sist
overarm - 30 cm - 0 cm siden sist
rompe 107 cm - 1 cm siden sist
lår - 54 cm +1 cm siden sist (mål over fødselsmerke)
bryst - 105 cm - 1 cm siden sist
over navlen - 103 cm - 5 cm siden sist

- 4 cm siden sist måling som var i november
- 116 cm totalt.

har tydeligvis forandret litt på kroppen. ned 5 cm rundt navlen, men opp 2 i midljen? magemuskler som bygges? ned 1 på rompa men opp 1 på lår, muskler i lår skal jo ta mindre plass? men har jo gått mer i det siste.. jaja, totalt var det nedgang på cm, så da er jeg happy.
er jo nedgang på cm, selv med oppgang på kg. så det er ikke galt.

her er mine mål i oktober når jeg veide 98. samme som jeg veide på onsdag.

midje - 89 cm 3 cm mindre nå en med samme vekt i oktober
overarm - 31 cm 1 cm mindre nå
rompe 111 cm 4 cm mindre nå
lår - 53 cm 1 cm mindre nå
bryst - 107 cm 2 cm mindre
over navlen - 109 cm 6 cm mindre nå en med lik vekt i oktober.

det er totalt 17 cm mindre nå en med samme vekta i oktober, så noe går jo rett vei selv om vekta står litt på stedet.. så det er jo greit å vite:D

2 kommentarer:

  1. Til sammenligning: jeg er 71 kg, med bmi på 23,7, og har navlemål på 101 og midjemål på 83 cm..og ikke minst lår på 59 cm :) så selv om kiloene dine er der, så er du på samme størrelse som meg med normal bmi :) du ser kjempeflott ut! :) målene på magen kan også variere veldig i forhold til hva man har spist dagen før eller samme dag, og jeg kan variere med 2-3 cm både på midje og mage ved at jeg er litt oppblåst (uten at jeg føler det selv)

    SvarSlett
  2. kan ikke forstå at du på 71 kg har nesten samme navnle, midje å lår mål som meg altså???

    hjelpes..

    SvarSlett