LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

fredag 10. februar 2012

vg kommer..

to timer til vg kommer!! løper rundt her, ikke spist frokost, lurer på hva i all verden

jeg skal ha på meg. prøvd masse forsjellig.. huff, håret bare vil ikke idag:( mannen

sa: du var litt rar på håret.. jaaaa jeg vet, men jeg får det ikke til. skal klippe meg

22 feb. å er heeelt på overtid. skulle ha klippet meg i desember. så ja.. 5 mnd siden

sist, men kort hår er ikke bra:( hjeeeeelp

ja vist dere lurer på hva dette er, så ha vg intervjuet meg om hvordan det var å gå ut

av lavkarbo kuren å ikke gå opp igjen i vekt.

å idag kommer fotografen å skal ta bilder av meg:( huff..

jaja.. morro da at en vg reporter bare ringer meg pga den årets vektklubb medlem

saken.. men.. hjeeelp

1 kommentar: