LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

mandag 20. februar 2012

en feit helg

hehe, ja ikke helt riktig overskrift. men hva skal man kalle det da?
i helga har jeg vært på jentetreff. det ble 3 frosen yoghurt, de er jo dunnere en is, men likevel.det ble pizza til kvelds fredag å pissa stykke til frokost både lørdag å søndag. det ble subway sandwhitch til middag å kvelds på lørdag. chips å ditt på fredag å lørdag å det gikk vel med en 20 - 25 ice den helga. å derfor vil jeg kalle helga en feit helg.
jeg veide meg idag. opp 0,8 kg fra sist onsdag. men det er mandag idag. målet er en kg ned innen onsdag. tviler på jeg får det til. men jeg er motivert til å prøve. er jo med i en ny runde med biggest looser på vektklubb. kommer i vg helg til søndag.
å jeg vil ikke ryke ut fra bl alt. så jeg skal ha nedgang.. måå å vil det..
så målet nå er null tolleranse for snop, å brus osv, for det er utfordringen i bl denne uka. kun en dag det er lov med sin egen gift. du velger giften selv da. jeg tenker skal jeg velge brus eller godteri? brus drikker jeg jo kun light, så det er ikke så ille, men drikker flere ganger i uka. mens godteri er jo mer usunt, men det spiser jeg 2 - 3 dager i uka, altså fre- søndag. tror jeg velger chips og dipp, for det er det jeg spiser mest, men får se litt utover dagen idag hva jeg bestemmer meg for.
jeg har å bestemt meg for å drikke min 2 flasker med vann i løpet av dagen. å det bør jeg få til asså.
å så har jeg bestemt meg for å trene, min 5 dager denne uka. for det er å en utfordring i BL, å forbrenne 300 kcal 5 dager i løpet av uka.
så jeg tenker rockering å sykkel her i stua forran tv idag.
kanskje trening senter, eller tur imorra.
å så får vi se hva det blir de andre dagene. men noe skal det bli:D satser på ski tur en av dagene i helga iallefall. så blir jo det å trim:D

ellers kjenner jeg at jeg er inni en litt ille periode. jeg føler meg feit, alt henger å slenger, føler meg ikke fin i det hele tatt. Motivasjonen har ikke vært her, klarer ikke si nei til godteri om jeg blir tilbytt. spiser mer en jeg bør osv. men nå skal jeg.. nå er motivasjonen her. så håper det holder leenge.
den følelsen jeg sitter med akkurat nå her er fantastisk. jeg føler for å trene, jeg har lyst å bevege meg.. så dette går nok fint:D håper vi på:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar