LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 8. november 2011

dagens tur

idag gikk vi Mila igjen. men du det var myye verre en sist.
mange små faktorer som spilte inn da å gjorde dagens tur mer et slit en koselig.
men men. føles godt nå i ettertid da.
et bilde fra dagens utsikt:


faktorer som gjorde turen idag dårligere en sist:
1. å absolutt viktigst: jeg glemte å ta astma medesin.. så jeg ble tung pusten, slimete i halsen, fikk ikke pustet dypt nok, melkesyra kommer fortere i beina når de ikke får nok oksygen osv. ja.. rett å slett dritt
2. jeg har begynt på hormoner igjen, de gjør meg mer slapp å gjør at jeg lettere blir kvalm
3. jeg har mensen, å jeg blir alltid mer sliten den uka
4. sola sto lavt på himmelen å vi fikk den i øynene mye av turen, noe som gir meg hodeverk
5. vi måtte se ned hele tiden pga frost i bakken, gjørme, å sol. jeg har svake ankler å må hele tiden se hvor jeg trør. så nakken og skuldrene låste seg helt.

når vi kom til bilen hadde jeg gått å svimlet en stund pga smertene i nakken, skuldrene og hode.
satt meg inn i bilen å heiv innpå med vann. noe som resulterte i å løpe forran bilen å spy.
kom meg hjem, første jeg gjorde var å spy igjen.
tok meg en varm dusj, tok 2 paraz å gikk å la meg litt. fikk ikke sove, lå bare å frøys.
sto opp etter ca 1 time, spiste blomkål suppe å ble litt bedre.
var på skolen idag, men det var hardt. ikke i form enda.
kan man bli sååååå sliten, så lenge etter en tur? er det utmattelse?
føles merkelig.

men uansett. vi var til Nasbøvarden. 314 moh:D
det var utrolig morro da. gøy å få til litt.
jeg gleder meg til neste gang vi skal gå der, for det er sånn en fin tur å det er knall morro å gå der. Men jeg må bare huske astma medesin, og kanskje ikke drive å slurpe i kroppen hormoner.
men alt i alt, sett bortifra formen, så er det en fantastisk tur:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar