LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 17. november 2011

ææææææææææsj

wrææl
vekta gikk opp 1,9!!!!! kg denne uka. er det muulig??
ja jeg har slurvet litt. men 1,9??
å idag var den enda mer. altså oppe i 2 kg opp.. ååå.. har panikk for å se 100 tallet igjen. forige onsdag veide jeg 96. igår 97.9 å idag 98
jeg har sluttet å leve ketogent, men betyr det at man bare fyker opp igjen?
tenker jo enda lavkarbo liksom. spiser mindre karbs, men spiser litt..

jeg spiser knekkebrød til frokost, og av å til lunch
spiser middag, ikke kjempe stor posjon, men har litt potet eller den slags, ikke så mye, men en liksom.
men ja. hadde vaffel på igår.
å middagen var erter kjøtt å flesk sånn boks, veldig lettvindt. hadde lite tid.

men hjeeelp..
hva skal jeg gjøre.. klarer ikke helt tanken på å ned i ketose igjen enda. for er så sykt lei av egg, å egentlig litt matlei generelt, spesielt det å bruke tid på å lage mat. noe man måå bruke tid på skal man leve ketogent.
jeg vil ha noe lettere å raskere, da er jo knekkebrød enkelt.
men hjeeelp..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar