LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

søndag 6. november 2011

motivasjon!!!! - (pust, pes) ikke løp så fort. da..

føler motivasjonen min løper fra meg.
vær søndag i det siste så sitter jeg med dårlig sammvittighet å er driit irritert på meg selv for å ha vært så svak i helga.
mandagen kommer, motet er oppe, jeg spiser sundt, trener å føler meg bra, tirsdag kommer, spiser fortsatt bra, å går tur, onsdag kommer, ikke tid til tur, ikke trimmet, spiser litt mindre bra, torsdag spiser noe fy fy, og trimmer ikke, fredag en kort gå tur før friheten bryter løs å jeg kan spise hva jeg vil å sitte mest mulig stille??
hva er dette for en måte å leve på???
jeg går ikke noe mer ned av det asså.. ååå kjenner jeg blir sikkelig ilter på meg selv..
så nå!!
Nå altså Torunn.. nå er det skjerpings... IGJEN!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar