LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

søndag 20. november 2011

hjeeeeelp

jeg sliter sååå for tiden med motivasjon å viljestyrke.
tar en bit her å en bit der av sjokolade og godteri, litt brus her å der, å druer å mandariner, chips å dipp.
fyyy søren..
hvorfor er viljestyrken å motivasjonen heelt borte???
jeg blir så kjesken av de hormonene jeg går på så det hjelper liiite.
vekta kryper sakte men sikkert OPPOVER for tiden.. det er kriiiiise.
vil ikke å skal ikke opp.. skal jo ned.
men kan ikke leve i ketose hele tiden.
hva søren..
tror nok jeg snart må legge om til magre produkter igjen, eller?
ååå.. jeg må bare klare å holde meg unna snopet, alt det usunne.
kan dere hjelpe meg??
for jeg klarer det yydeligvis ikke alene lenger..

1 kommentar:

  1. Er med på den Ja...et tips: sprekk skikkelig en dag el to,spis alt det gale du kan finne på,så du i grunnen blir helt dårlig...så går du løs på et par,tre uker motivert igjen. Så tar du det litt rolig i julen,da er det lov å kose seg. Fra nyåret har du sommeren i sikte,alt går lettere da!!!! Eleni

    SvarSlett