LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 4. januar 2012

nytt mål. ned minimum 0,37 kg i uka.

jeg er suuper happy idag. vekta viste en ny lav rekord:D er såå happy.. er endelig kommet forbi 96 . 97 kneika.. nå viste vekta 95,6:D det er 0,6 kg igjen til - 30 nåes.. da har jeg igrunnen bare 10 kg igjen til hovedmålet på - 40:D oi oi oi..

nytt mål nå er 90 kg innen bursdagen min som er 24 april. vil helst se 89,7 innen 30 april. det er 1 års bryllupsdag. tenk å morro det hadde vært. Veide 109,7 den 28 april i fjord. hadde vært morro å være 20 kg lettere en når jeg giftet meg:D

er dette et realistisk mål eller er det for mye å satse på? det er 16,5 uke til ca. det er 0,37 kg pr uke. det bør jo gå det:D

2 kommentarer:

  1. Det er absolutt realistisk, jeg tror det går, jeg :)

    SvarSlett
  2. jeg satser på det:D eneste lovlige grunnen til at det ikke skal gå er vist jeg blir gravid:D noe vi prøver på å håper på da:D
    men har jo å lest over alt at de første kg er mye lettere en de siste. nå har jeg gått ned 30 har 10 - 15 igjen. regnes ikke dette som de siste da tro?

    SvarSlett