LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 3. januar 2012

trening

er såå klar for å trene nå. skal begynne på trening senter å denne mnd, må bare vente litt på et par venniner som venter på lønning osv:D

så lurer på om jeg skal motivere meg selv litt med å skrive inn treningen jeg gjør her inne på bloggen. hadde ikke det vært litt motiverende for både meg å dere der ute?

men i mellomtiden skal jeg bli like flink som tur venninen min. hun har siden august trimmet hjemme vær tirs - torsdag og søndag. uansett form, så trimmer hun ca en time, går på stedet, tar knebøy, sittups osv.
jeg har ikke som plan å trimme en time de dagene, men planen er sittups til det svir i magen og rocering. det vil jeg gjøre de dagene. for vi går jo tur tirsdag å fredag. å så skal jeg begynne på trening senter å ta timer...

motivert som jeg er så håper jeg det går bra å da:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar