LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

søndag 8. januar 2012

stolt!!

er såå stolt av meg selv, hadde aldri klart dette for 30 kg siden:D
men har altså vært på trim helg. meg å ei vennine har gått topp turer:D
på lørdag gikk vi i nesten 3 timer i skogen, opp å ned fjell å var på vest agders nest høyeste fjell:D gikk nesten hele tiden, måtte ha puste pauser her å der. så la inn 2 timer å 10 min. på treningen å fikk opp 1198 kcal forbrent:D altså 140 min på lørdag

.

bilde her er fra lørdagen oppe på vest agders nest høyeste topp. Hagelandsheia. bak meg i horisonten er både Søgne og Kr.sand:D

søndag gikk vi i 2,5 time, eller vi klatret. det var sykt tungt, vi besteg 2 topper, å klatret opp et juv, kjempe morro å driit tungt i bein, men å i armer, måtte dra og dytte oss opp kan man si:D skrev det som 120 min, altså 2 timer. å det ble 1027 kcal men duu å gøy det har vært:D måtte dytte å løfte litt på en hund vi hadde med oss som ikke klarte å klatre helt noen av plassene vi skulle opp. det har vært så syyykt morro:D er helt ufattelig:D er såå gla for at jeg har fått dette til.

å ikke vrikket jeg noen av føttene, ikke en eneste gang:D

1 kommentar: