LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 18. oktober 2011

det å føle seg sprek

hei folkens.
må bare si at det er såå fantastisk å føle seg mer sprek en før. seiøst så var det et ork å ut å gå i 30 min. jeg orket ikke gadd ikke, 30 min liksom?? det var sååå sykt langt, ble jo sliten av å gå fra stua til badet. tok astma medesin morra, kveld en forebyggende en å gjerne 2 - 3 ganger med en hurtig virkende midt på dagen.<

nå har jeg 27 kg mindre på kroppen å det har astmaen merket godt. Pluss at jeg å ei vennine har begynt å gå turer å jeg SER FREM TIL TURENE vær tirsdag å fredag.
jeg tar ikke den forebyggende astma medesinen lenger å har kun tatt medesin når vi har skult gå tur, men ofte glemt det da å. klarer meg, men puster endel tyngre uten.
men så idag, gikk vi tur, ikka tatt medesinen, å det gikk strålende. vi gikk i 3 TIMER!!!
16000 å noe skritt, ca 1 mil. å det var fantastisk. veldig tung tur da 3/¤ av ruta var å gå i myr å gjørme, men du for en flott natur, for en god tur å så herlig å føle seg i form når vi kom til bilen igjen. før var 30 minutter alt for langt, nå gikk vi i 3 timer å jeg kunne gått lenger. å det uten medesiner:D vi hadde til å med 4 runder med lett jogging. ikke så langt, bare 50 - 200 meter i intervallene, men.. spørr alle som kjenner meg om hva som kjennetegner meg. jo jeg jogger eller løper ALDRI!!! så idag føler jeg meg flink.

i tilegg har jeg blå merker i sidene etter rockeringen igår å det er å morro:D hehe

1 kommentar:

  1. Du er virkelig kanonflink!!! Gøy å følge med når du holder på med noe av det samme som meg(lavkarbo).
    Men jeg ligger lanngt tilbake på fysisk aktivitet,skjerpings på meg altså!!!

    Eleni

    SvarSlett