LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

mandag 24. oktober 2011

hjemme trening

nå har jeg akkurat fullført 45 min på ergo sykkelen vår, som vi låner av svigermor.
setter sykkelen forran tv å setter på en episode med Charmed. da slapper jeg jo av å ser på tv, mens jeg trør på sykkelen å får trim. så det er en genial greie igrunnen.
nå skal jeg rydde litt tenker jeg å så kanskje ta en økt med rockering og situps seinere. jeg SKAL trene mer.
Det er vel det jeg har vært flinkere på siste 2 ukene.
går jo fortsatt tur tirsdag og fredag. å som regel onsdag.
forige uke trimma jeg slik:
søndag 20 min med trenings dvd,
mandag, 10 min rockering
tirsdag 3 timer tur i skogen
onsdag 10 min rockering og 100 sittups
torsdag - ikke noe, men gikk raskt i byen opp å ned markens.
fredag 55 min tur
lørdag hviledag:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar