LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 4. oktober 2011

litt utvidet høstferie

jeg har jo i det siste vært litt ute av ketose. har spist brød osv.
å det har vært knakende godt med brød rett å slett. nam nam, å for ikke å snakke om melk:D
men nå har jeg bestemt meg, ut høstferien, altså til å med søndag, skal jeg ha lov å leve slik som jeg gjør nå. spise brød, skal til å med ha litt makaroni i dag, kanskje en halv potet imorra. men ellers ikke lov med vanlig brus, chips eller godteri da.
har besøk av Niesen min å er utrolig deili å ha litt pause. å det føler jeg jeg fortjener.

trodde et lite sekund at jeg endelig var blitt gravid å å var så gla, men mensen kom den, å slo meg hardt i tryne med skikkelig mage smerter å alt. så derfor gir jeg meg selv høstferie ut uka. føler ikke det kan gjøre så utrolig mye galt.
skal veie meg imorra bare for å se, men med mensen akkurat ankommet så pleier det jo å være litt merkbart opp på vekta av den grunn å. så blir spennede.

men da vet dere det kjære lesere. at jeg har tatt meg en velfortjent høsytferie. for 10,3 kg på 10 uker, det er BRA!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar