LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

søndag 9. oktober 2011

så sabla usikker

er så sabla usikker på hva jeg skal ta meg ut på imorra. høstferien er jo over, men skal jeg tilbake i ketose eller generell lavkarbo bare?
mine første 16 kg jeg gikk ned var jo via generell lavkarbo, da var det sånn at alt er lov, men det kom ann på mengde, jeg spiste mer nøkkelhull produkter å det ble mer sånn kall det mager å sunn mat. ikke så mye fett. men holdt meg mest mulig unna stpre karbohydrat bomber likevel, som brød, potet, ris osv. eller jeg spiste det, men spiste det i mindre mengder.
så nå erjeg så itvil på om jeg skal fortsette å leve slik, eller om jeg skal helt ned i ketose igjen. jeg har nådd det målet jeg måtte ned i, så nå trenger jeg jo ikke gå ned så fort mr, det er jo seff morro å gå ned fort, men hvor sundt er det i lengden å gå ned så pass fort å spise så mye fett? en dag skal jeg jo ut av ketose uansett. det er jo ikke bra å leve i ketose, eller, man kan ikke leve i ketose.
så kjenner jeg har et dilemma. for har sakt til meg selv at fra imorra igjen er ferien over å jeg skal tenke på alt som skal inn i munnen igjen. jeg skal ned mer å slikt.
men så kjenner jeg på det atte, hvordan skalk jeg gripe det ann?
å det er så vanskelig, for jeg er skikkelig forvirra ang fett og karbohydrater, hva er den største fienden? det er en sak ingen blir enige om føler jeg.
å vistr jeg nå skal ikke være i ketose, skal jeg da fortsatt tenke på å ta ekte majones eller bør jeg over på lett? den ene er det masse fett i, den andre er det masse karbs i.. åå..
vist jeg skal leve generell lavkarbo så er det vel fett jeg skal foretrekke fremfor karbs? men at jeg kan spise litt knekkebrød osv som før.
men hvist jeg da spiser mer karbs, legger jeg på meg av fettet da?? bør jeg da heller velge magert???
fy søren.. dette er skikkelig vanskelig.
men tror jeg fortsetter å holde meg mest mulig unna karbsene, men at litt mer en 15 til dagen er lov. for er jo karbene som er fiensen til insulin resistente med pco liksom.
så da får vi kanskje satse på mer fett å mindre karbs enda?
forvirra? jeg? hmm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar